2014. július 22., kedd

2.Rész-Hogy kerülsz ide?

Meghoztam a 2.részt!:) Az első nem sikerült valami tartalmasra, de igyekszek ezt jóra írni!:)

Ledermedten néztem a fiút aki 3 éve tönkretette az életem! Még is hogy kerül New Yorkba? Miért kell pont itt lennie? Remélem nem vesz észre...
-Luna..Luna Sun te vagy az?-szólított meg Ben.
-Te még is mit akarsz tőlem? Tönkretettél, megaláztál..Miért kellett idejönnöd? Egyáltalán New Yorkba?
Válaszát meg nem várva sírva rohantam ki a szórakozóhelyről, nem szólva se Kathynek se Helennek. Csak mentem...Nem érdekelt merre...De mentem...Most minden érzelem kavargott bennem...Későre járt már, és az eső is elkezdett szakadni,így hát hazamentem. Próbáltam visszatartani a hamarosan előtörő sírást.
-Anyaaaa, itthon vagyok, megyek aludni, szeretlek!-Felmentem a szobámba, ahol a párnák közé borulva elkezdtem bömbölni, mint valami 3 éves gyerek, pechemre bejött a nővérem, és tudtam hogy mindent el kell neki mondanom...
-Nos...ki vele...Hol a francba voltál Luna? Téged keresünk mindenütt...Még Josh-t is le kellett ráznom MIATTAD!
-Igen? Miért nem mentél ahhoz a kibaszott gyerekhez? Menny...Mennyél utána..
-Jajj Luna, nem úgy értettem...Nem érdekel...Takarodj ki a szobámból MOST!
-De ezzel csak azt akartam mondani, hogy szeretlek téged, és még egy fiú se fontosabb a kishúgomnál!
-Nem érdekel..Haladjál kifelé..-Becsapva maga után az ajtót távozott a szobámból...én pedig tovább folytattam a sírást...
Már majdnem elaludtam, amikor SMS-t kaptam egy ismeretlen számról....
~Ismeretlen: Miért kellett felkapnod így a vizet?-.-
-Én: Még is ki a franc vagy?
~Ismeretlen: Tudod..Ben.."aki tönkretett 3 éve"
-Én: Te még is honnan a f.szból tudod a számomat?
~Ben: Helen adta meg..
-Én: Ben felejts el..
~Ben: De Luna..Mondd..nekünk már nem lehet közös jövőnk?
-Én: Hahahaha. Ne viccelj. Nem létezik az a dolog ami miatt nekünk közös jövőnk lehetne..Egyébként is hogy kerülsz te New Yorkba?
~Ben: Csak hagy bizonyítsam be, hogy még gyerek voltam! Apámék itt kaptak állást.
-Én: Joéjt Benjamin.
~Ben: De rég hívtak így.xdd Jóéjt neked is Luna :*
De valamiért nem tudtam aludni...Forgolódtam össze vissza, nem volt jó sehogy..Talán a régi érzelmek kezdenek előbújni? Remélem hogy nem, és ez csak egy rossz álom volt..

*Kathy szemszöge*
-Anya..Félek hogy Luna újra mélypontra süllyed..Ez a Benjamin gyerek itt van..itt lakik New Yorkba..valamit ki kell találnunk...
-Figyelj, kicsim..Nem tudunk mit csinálni..Nem üldözhetjük el innen..Lehet azóta sokat változott Benji is..Én most örülnék neki ha össze jönnének..el kell felejteni a múltat..az már megtörtént...
-De én nagyon féltem...Ha vége a nyárnak alig fogok vele találkozni..nem akarom hogy együtt legyen vele..
Ohh várj Anya, ezt fel kell vennem!
-5 perccel később-
-Ki volt az?:)
-Josh volt, és elhívott randira, Jézus istenem! Ne haragudj anya, megyek készülni, a legjobbat kell kihoznom magamból.
Nos hát elkészültem...Már csak a randin dől el minden...remélem még lesz folytatás!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése